tårar.

nu har jag tagit ett varmt bad. var jätte skönt. men inte särskilt avslappnande. är så spänd i armen och hela kroppen. är jätte rädd innombords :/ vill inte att det ska kännas såhär. jag vill verkligen inte ha dom här tankarna. jag önskar att allt bara kunde bli bra någon gång. just nu känns det hopplöst. varför ska man vara så himla rädd? Jag orkar verkligen inte det. orkar inte någonting känns det som..

jag älskar min Joakim så himla mycket <33


Nu ska jag bädda ner mig i sängen. mamma håller på att värma lite mat till mig också. jag kommer inte skriva något mer i bloggen idag tror jag. har ingen ork till det alls. just nu sitter jag bara och gråter..



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0