this is it.

ny dag, nya tag
det kommer att ske förändringar. en hel del har redan förändrat mitt liv. vissa saker som hänt har satt sitt spår och kommer vara kvar resten av livet.. du förstörde för mig, du förstörde mig och det är ditt fel. Skyll inte på mig om att allt är mitt fel, för jag gjorde inte dig ett skit! Jag var den som älskade, jag var den som visade det, jag var den som var ärlig! Du var raka motsatsen på allting. Sitter och tänker och kollar runt lite. och har en del saker som är ganska bestämda. men innerst inne orkar jag inte. jag är riktigt svag.. kroppen skakar och hjärtat gråter.

Kommentarer
Postat av: carrolina

sv; hehe tack :D

2009-11-24 @ 12:49:13
URL: http://blondincc.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0