Tisdag 3/11

hej allihopa här i världen.
Som ni kanske märkte så skrev jag ingenting imorse innan jag åkte till skolan eller i skolan. hann helt enkelt inte. Men som jag skrev igår så började jag 11.30 idag. jag tog bussen in till stan och hoppade av vid gamla brandstationen, dit kom även ellentin som sovit hos sin farmor :) så fick sällskap till skolan! När vi kom till skolan så skulle vi ha bild&form, och idag var även målarna med. Dagens uppgift var att vi skulle rita av något som har med vårat yrke att göra, så i mitt fall något som har md florist yrket att göra. jag målade av en kruka med en Amaryllis i, och jag är riktigt nöjd med resultatet. lag faktist ned lite extra tid och målade med akvarell färg :) Kan ta bild på den nästa tisdag och visa. Lektionen gick super bra och vi hade jätte roligt.

Vi slutade vid 13.30. Då tog jag, ida och ellentin bussen ned till stationen. jag och ellentin fick något impuls ryck och vi gick faktist och åt på Cina :D  Ida kunde tyvärr inte följa med för hon skulle till biblioteket och lite sånt.


Ellentin och jag hade det verkligen jätte mysigt på resturangen. Vi åt på China Garden. Vi satt och pratade och skrattade och hade jätte trevligt. känns verkligen skönt att jag har henne i mitt liv. Världen mest underbara och gulligaste tjej! Ellentin stumpan jag älskar dig! tack för en underbar dag<33



Efter det gick vi ned på stan för jag skulle handla på Kicks. Sen gick vi nedåt mot Polishuset. Ellentin gick till sin farmor och jag gick till OKQ8 där Mona hämta mig, det var ju jobbar dags idag. Jobbet gick super bra, Nya tjejen Linda var där också, jätte trevlig tjej :) allting flöt på och det gick som sagt bra. men är helt slut nu. det är ju ganska högt tempo.

Kommentarer
Postat av: evelina

Vad mysigt det låter , jag har fikat med en kompis :D

2009-11-03 @ 19:38:04
URL: http://loovepeace.blogg.se/
Postat av: Ellentin

hahaha gott som fan

2009-11-03 @ 19:52:13
URL: http://ellentin.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0