12.27

klockan är 12.27 och jag säger godmorgon. Gårdags kvällen var ganska rolig. Började med att Sigge tog moppen hem till mig för att hämta mig. När han kom åt vi massa bullar och drack kaffe :) Sen så bar det iväg. och kallt var det! Tappade typ känseln i knäna. Så en varning, åk inte moppe på kvällarna! I björklinge var jag med sigge, sikkan, marcus, jonas, micke. Efter ett tag kom också min älskade Jennifer som jag verkligen har saknat! Blev alldeles varm innombords när jag träffade henne, helt underbart! Hon var även med Joel, Jocke, Putte och hennes lillebror Daniel, så nu har jag träffat honom också. Efter ett tag drog dom efter omständigheter och jag, sigge,sikkan och marcus drog hem till marcus. Där blev det playstationspel, film och tv tittande. Vid typ 00.00 tiden drog alla utom marcus ut. Vi hade ganska kul ute då. Sigge höll på med Jump style eller vad den heter, och då kom Sikkan på sin egen Birde style, haha sjukt roligt!!! Så kvällen i stora drag, LYCKAD


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0