broken

jag förstår inte hur man kan ta det man är ute efter och vill ha, och sen bara dra. Vad är det för en människa som gör så? enligt mig har man inte ett skit innanför pannbenet om man gör så. jag gav mycket för dig. jag till och med sårade andra människor och det hatar jag verkligen. men du tog det du ville ha, sen bara drog du? Hur blev det med allt du sa, var det bara en stor lögn? var det bara något du hittade på? Du hade mitt hjärta i din hand det vet du. och du viste att jag inte var redo, men ändå gav jag dig så himla mycket! Du valde att krossa mitt hjärta. du valde att lämna mig och inte komma tillbaka. känns det bra nu? jag mår skit dåligt. jag kan inte sova om nätterna utan jag bara gråter och funderar på vad jag gjorde för fel, varför just jag. det är svårt att älska någon när allt är jobbigt, när man inte ens klarar av sig själv. Min fråga till dig är: Är du nöjd nu?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0