Camillas tur

 


En efter uppdatering om Idol

Denna gång var det Camillas tur att lämna idol. Enligt mig var det bra för jag gillade henne inte alls
Inte hennes attityd eller något. Hon har gjort sitt i Idol.



Frwedde: Vilken stil! Jag tyckte du skillde dig jätte mycket från de andra på ett bra sätt! Önskar dig all lycka i framtiden! Oxch, spelar du också något instrument?
Camilla: Hej:) Tack så jätte mycket, jag spelar gitarr och piano. Ha det gott Kram // C

Linda: Camilla, jag måste bara säga att du hade grymaste kläderna i idol speciellt de röda byxorna:). är det bara din "idol" stil eller klär du dig så i vardagen med?
Camilla: Hej Linda! Kul att du tyckte om mina kläder:) Jag skulle absolut kunna klä mig så när jag går på fest, tyckte väldigt mycket om dom jag också. Kram /C

amanda<333: hej! vem tror du vinner idol? P.S. du var grymt duktig! D.S.
Camilla: Hej Amanda, det är jätte svårt att säga så här tidigt men jag kan tänka mig att Erik kommer stå i globen tillsammans med någon annan för han är väldigt bra och sen har han och Nicklas väldigt många tjejer efter sig;) De är ett par riktiga flickidoler. Kramar// C

Lisa R: hejsan camilla :D du var bäst av alla varför åkte du ut!!!!! älskar dej. ajha här är min fråga var det roligt att va med i í dol vad lärde du dej? kommer du hålla på med musiken endå du har haft jätte fina kläder i idol krsm Lisa
Camilla: Hej Lisa, tack så jätte mycket. Ja det var sjukt roligt att vara med i Idol. Det var spännande, roligt, lärorikt och fyllt av nervositet och känslor. Jag kommer aldrig sluta med musiken, aldrig någonsin. Puss och kram //Camilla

Jimmy: Hej Camilla Kommer man få se dig i Melodifestivalen? Menar du har ju utstålningen och rösten för det tycker jag. Skulle ju vara kul se dig där efter som man är en Norrköpings bo själv. =)
Camilla: Hej Jimmy, jag vill så klart vara med i Melodifestivalen någon gång. Har varit en dröm länge. Jag är också i Norrköping nu, vår fina hemstad:) Kram/ C

Lovisa: När du var kvar i idol va gjorde ni på lördagar och söndagar?? Vill vetaa??
Camilla: Hej Lovisa, ja vi valde låtarna och satt form och tonart på lördagen. På söndagen är det ganska lugnt. Kram /C

Lovisa: Visst Var Rabih Gryymm igårr??!!??!! Du oxå !!!
Camilla: Ja han var jätte bra igår Kram

Åsa: Hej Camilla! Sååå trist att du fick lämna i fredags för du har varit min favorit bland tjejerna sen jag såg din första audition. =) Var Human Nature ditt första handsval? Kram!
Camilla: Hej Åsa, ja det var jätte tråkigt att jag fick lämna:( Men det är ju tyvärr en tävling och någon måste åka ut och tyvärr blev det jag. Men jag känner att jag gick ut med rak rygg och är nöjd med mina insatser trots att jag hade mycket kvar att ge. Kram/ C

patricia: hej camilla! jag läste i tidningen att det blev ett storbråk mellan dig och laila .Är det sant? varför gräla ni isåfall?
Camilla: Hej Patricia! Nej vi bråkade verkligen inte, det var media som vred det där precis så som dom ville att det skulle vara. Tur att du frågar och inser att allt kanske inte är sant som det står i tidningarna:) Kram // Camilla

Sofiah: Du är så OTROLIGT lik Sami (Allison Sweeney) i Days Of Our Lives! Tycker du det är bra eller dåligt? Kram. (DU VAR BRA I FREDAGS!)
Camilla: Haha hej Sofiah, jag vet inte hur hon ser ut men jag får titta på det från och med nu så jag kan uttala mig om det är bra eller dåligt;) Kram//C

Kristina.: Hej Camilla. jag älskar ditt hår. ångrar du att du klippte av de? :)
Camilla: Hej Kristina, kul att du tycker om min nya frilla:D Nej jag ångrar mig inte, är jätte nöjd:) Kram//C

Sara: Hej Camilla! Tyckte du gjorde ett väldigt bra jobb igår. Måste bara lägga till att jag tycker att när ni alla sjöng "we are the world" var helt underbart, gåshud! Tänkte fråga om du vet vart "mini turnén" kommer vara någonstans i Stockholm iår? Skulle gärna komma och titta. Kram.
Camilla: Hej Sara, tack för dina fina ord. Vi kommer åka runt i olika städer och då är det bla Stockholm så klart:) Återkommer med det på min blogg när jag vet exakt:) Ses då Kram//C

Linn: Kommer du söka till melodifestivalen?
Camilla: Hej Linn, ja det kommer jag göra, men det är svårt att komma med:) Kram/ C

anonym: hej! jag undrar om du haft kompisar som sökt till idol?
Camilla: Japp jag har ett par kompisar som har sökt till Idol.. kram

Alexader: Vem är din favorit nu i Idol 2009
Camilla: Hej Alexander, jag vill inte prata om favoriter. Jag tycker om dom alla och önskar de alla lycka till. Kram//C

daniel :) <3: heej, du va grymt duktig , jag undrade efter du nu har åkt ur idol så vad gör du på din fritid?, pusskram
Camilla: Hej Daniel, ja det är riktigt tråkigt:( Jag har inte känt på min fritid än direkt men jag kommer umgå med min släkt och mina vänner då de betyder allt för mig och jag har saknat dom väldigt mycket. Kram//C

Emma Hansson :): Hej Camilla synd att du åkte ut men jag undrar om du e storesyster eller lillasyster but anyway du och din syster e väldigt lika varann tycker jag ;)
Camilla: Hej Emma, jag är storesyster men det är inte så lätt att se tydligen för det är många som frågar:) Kram/C

daniel: hej camilla.hur känns det att stå på senen å sjunga för publik.
Camilla: Hej Daniel, det är det absolut bästa jag vet. Jag kommer sakna Idol scenen alldeles för mycket:( Men det finns flera scener och min resa har bara börjat:) KRAM//C

Anna: Vad siktar du på nu? Schlager eller något helt eget?
Camilla: Hej Anna, jag ska sätta mig ner och se hur jag ska förvalta den här fantastiska starten på bästa sätt. Jag vill så klart jobba med min egen musik då det inte är direkt ren schlager men jag kommer heller inte vara stängd för några förslag om jag tycker dom är bra:) Kram/ C

Alice: Hej Camilla ! tycker du om att köra skoter? det gör jag. du har ur grymma kläder
Camilla: Hej Alice, Jag älskar att köra snöskoter!! Kul att du diggar mina kläder:) Kram//C

Ida: Hej! Vad tänkte/sa du när sin pojkvän sa att du skulle vara med i idol ?
Camilla: Hej Ida, jag hade på känn att vi var på väg dit då jag visste att det var uttagning. Jag blev lite stressad över att jag inte var förberedd men det gick ju bra ändå:) Kram//C

Anna: Vilket är ditt favoritdjur?
Camilla: Hej Anna, jag önskade at jag hade en delfin då jag tycker dom är helt fantastiska. Jag har tyvärr aldrig fått badat med en delfin än men det ska jag göra innan jag blir gammal:) Kram //C

jennifer: du var jättebra camilla! <3 hoppas det går bra för dig inom musiken massor av kramar från Jennifer. <3 all kärlek till dig<3
Camilla: Tack så jätte mycket Jennifer det värmer verkligen att höra:) Kärlek till dig också Kram!!!///C

Matilda: Var det svårt, jobbigt eller hur var det att vara med i idol?? Snälla svara!!!<3
Camilla: Hej Matilda! Ja det var så klart väldigt blandat men mest roligt så klart. Det var ganska stor press som ibland kunde vara lite jobbigt men det hör ju till:) Det var det absolut bästa jag varit med om Kram//C

clara: du var min största idol. Vad va dina röda byxor jorda av jag vill också ha sona.
Camilla: Hej Clara! Söt du är:) Ja jag vet inte riktigt vad de var gjorda av men något slags strech material, det står på hemsidan var byxorna är från så du kan hitta dom:) Kram/ C

Jimpa!: Hur känns förvandlingen från scooterdräckt till superbabe??
Camilla: Haha tja Jimpa! Ja du, det var ju inte direkt så att jag gick med skoterkläder till vardags tidigare så den ända skillnaden jag tycker själv är ju att jag har klippt mig men det är så klart jätte kul att få fina komplimanger:) Kram//C

patty: heej camilla! :D hur lång är du?
Camilla: Hej Patty! Jag är 1.67 lång:) Kram//C

Ellen: Är human nature din favorit låt???
Camilla: Hej Ellen, ja det är en av mina favoriter. Men han har så otroligt många som är bra så det är lite svårt att säga. Kram/C

Nikki: Vart kom din topp ifrån? Den var riktigt ball!!
Camilla: Hej Nikki! Jag vet tyvärr inte men det kan du se på Idols hemsida:) Kram/ C

bella: kommer du vara aktiv i idolbloggen nu när du åkt ur idol 2009?
Camilla: Hej Bella:) Absolut! Kommer blogga så mycket jag kan så ses vi på vår miniturné sen Kram/ C

Tuva: Hej Camilla! Jätte trist att du åkte ut! Hoppas att jag får se dig i fler program! Kram Tuva
Camilla: Hej Tuva! Ja det är inte roligt alls men det har bara börjat nu:) Kram/ Camilla

Amelia: Hej! Vilket tema hade du velat haft som ditt sista tema?Vilka tycker du är dem mest värda att stå i finalen? Ha det bra!
Camilla: Hej Amelia, Jag hade längtat efter Rocktema för det är nog det tema som jag älskar mest i Idol men tyvärr fick jag inte chansen att visa den sidan. Kram/ C

Erika: du är min absoluta favorit av alla säsonger i idol. Du är så j*vla bra. Skulle också vilja ha sådan röst! vem tror du vinner idol nu när inte du kan göra det ? snälla svara ! (: kram
Camilla: Hej Erika! Tack så jätte mycket för dina fina ord. Jag vågar inte säga vem jag tror vinner Idol för det är så mycket som spelar in. Men jag tror att det kommer vara ett par killar i finalen då den här nya dulleringen kommer bli tuff för tjejerna tror jag. Kram//C

malin: Gillar du juryn?
Camilla: Hej Malin, fint namn det heter min syster:) Jag gillar Juryn trots att jag tycker att de varit lite orättvisa mot mig ibland. Men jag säger som Kalle, jag tar åt min av den konstruktiva kritiken sen blundar jag med öronen för resten som de säger ,det är ju dom där hemma som ska tycka om mig inte de tre bara. Man kan inte göra alla nöjda och smaken är som baken, väldigt delad. Jag tyckte själv inte att mitt framträdande var som en 60 åring igår och deras kritik kanske inte var den mest konstruktiva så jag känner att jag gick ut med flaggan i topp. Jag hade inte mått så bra idag om jag hade åkt ut med dåliga framträdanden i bagaget, är nöjd med mina insatser trots att jag hade velat visa så mycket mer men men det kanske jag får göra i ett annat forum...ger aldrig upp:) KRAM//C

.: .
Camilla: Tusen tack för alla frågor. Fortsätt att fråga på min blogg om det är något ni har på hjärtat för jag försöker att svara på det mesta:) Kram så länge så ses vi snart igen. Och glöm inte att rösta på er favorit och lyssna till era hjärtan och inte för mycket på Juryn för de är bara tre och alla har vi inte samma smak! PUSS och KRAM//C

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Hejhej!

ajdå inte bra det :/

Men bra att du blir bättre :)

Tack, detsamma :)

Kram Becca

2009-10-19 @ 14:37:27
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0