dålig uppdatering

ja jag vet att jag har ganska dålig uppdatering, men orkar helt enkelt inte med datorn. Känns som att jag inte ska lägga ner energi på datorn när jag inte ens orkar med mig själv och mitt liv. Jag måste försöka få någon ordning på livet, men det är verkligen inte lätt, de är så sjukt mycket. jag är arg och ledsen hela tiden, går inte en dag utan att man ska må dåligt. helt sjukt egenligen... men jag skriver så fort jag orkar och har tid helt enkelt

är det ens bågon som läser min blogg?
Funderar på att sluta skiva helt...

Kommentarer
Postat av: caroline pettersson

Nej sluta skriv inte, jag följer din blogg :)

2009-10-19 @ 14:44:25
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0