det viste du inte va?

Visste du..

att jag vill ha - en lyckligare värld
att min senaste kyss - var från en sötnos
att jag lyssnar mest på - mitt hjärta

att jag inte gillar - Mörker
att min första riktiga kyss - var för länge sen med den jag älskade
att jag avskyr när folk snackar - och inte har en aning om vad det egentligen är dom säger
att kärlek är - underbart med den rätta

att jag gillar - livets goda stunder
att jag är hemligt förälskad i - kärleken
att min mobiltelefon är - lite knasig, men den är ju min

att när jag vaknar på morgonen - tittar jag ut genom fönstert och studerar vädret
att innan jag går och lägger mig - ligger jag och smsar en liten stund
att idag har jag - jobbat hela morgonen och förmiddagen och efter det handlar med mamma
att jag just nu tänker på - hur frestande det låter att ta ett bad
att ikväll ska jag - titta på film och sova
att imorgon kommer jag - jobba på morgonen,stanna i stan med mamma, kolla på idol


Kommentarer
Postat av: jennie

Hejsan, det är inte så att du skulle vilja designa min blogg ? :) Är nämligen ny & kan inte så mkt (a)

2009-10-29 @ 16:13:05
Postat av: Alexandresen

föresten en fin header som du har :)

2009-10-29 @ 17:27:15
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0