efter en lång dag

dagarna bara går och går. jag tycker tiden går så himla snabbt. dagarna bara rullar förbi. veckorna går så himla snabbt och helt plötsligt är det helg lixom. på ett sätt tycker jag att det är skönt, det känns som att man hinner med så himla mycket och tiden går ju som sagt även fortare (känns det som) och ju fortare de känns, desto snabbare går det till london, julen och min födelsedag :D hihi, super duper !

dagen lite kortfattat: började med att jag kom till skolan. eftersom jag har varit sjuk så ville jag inte vara med på gympan eftersom vi hade gym. jag är fortfarande sjuk och det skulle nog ha blivit ett rätt hårt pass idag. Så jag var duktigt och satti skolan och betade av massa arbeten. så jag hann klar med 3 svenska arbeten som jag lämnade in och jobbade även på släckträdet. vid 10 fick jag sms av sikkan, hon undrade om hon fick bjuda mig på max oxh självklart fick hon det! :) haha ja det blev en del busskrångel men det löste sig till sist. när jag kom tillbaka till skolan skulle vi ha bild&form med den nya läraren. hon var verkligen super trevlig och gullig och jag gillar henne hur mycket som hellst. idag skulle vi göra våra bildmappar som vi kommer att lägga alla våra arbeten in och de var super kul! :) vi satt där små söta duktiga tjjeer och klippte, klistrade och ritade. efter vi slutat så satt jag kvar inne i florist rummet och gjorde gabbi, elin och amanda sällskap när dom jobbade. och jag var s duktig och hjälpte gabbi med hennes ^^ haha .


sen åkte jag ner på stan. tog det lite lugnt, satt mig och åt och sen började jag gå sakta ner mot OKQ8 där Mona skulle hämta mig.. tiden gick inte fort alls.. klockan var halv 4 och jag skulle bli hämtad 4.. så jag satt där nere vid ån och kollade ut i dimman. och då ringde än ängel , min mamma<3 hon var i stan och frågade om jag ville ha sällskap till klockan 4. älskade mamma<33  sen vid 4 hämta mona mig och vi åkte och hämtade upp mimmi sen drog vi och jobbade. jag kom hem vid ungefär kvart över 8 skulle jag höfta på :)

en lång, seg, bra dag :)


så nu sitter jag här, nybadad och fräsch och ska snart sova:)
imorgon är det ju praktik ! :D
back to Gullvivan!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0