en god morgon till er alla

ledsen att det inte blev så mycket inlägg igår, men igår kväll åkte jag till björklinge och träffade först Sigge och Toni. Efter vi hade suttit och pratat en stund gick/körde vi ner till affärn och mötte jonas. Toni och sigge körde moppe och jag gick. jag var lite seg som vanligt så dom åkte och hämta jonas medans jag stod och trasslade med headsettet, jädrans knutar! Efter de åkte vi alla hem till jonas och parkerade pojakrna moppar där, sen gick vi ner till gårn. Där satt vi och snackade och lyssna på musik en bra stund. Där kom även Kevin, marcus, niklas och räkan. Killarna började flamsa och muppa sig som vanligt. Efter ett tag drog jag, sigge och toni till lillskolan, där låg vi i en gunga och prata och hade trevligt :) senare kom även några av sigges kompisar, och jonas och kotten dit. Vid halv 10 kom mamma och lillebror för att hämta mig, och vi skjutsade hem kotten också.

dagen: idag är jag ledig. maria är sjuk. Så jag ringde till Lena imorse oh frågade om vi var lediga idag. Precis då stod Sigrid inne hos henne så jag fick prata med henne. Hon hade inte alls förberett på att vi skulle ha karaktär idag, så vi kom överrens om att jag fick vara hemma och fixa med praktik och skolarbete :)

Ska åka och jobba lite senare i knivsta, kanske stannar till i stan med mamma efter.

ikväll: har nog inga planer för kvällen, kanske åka till victor och kanske åka till björklinge. det beror helt på hur jag mår i magen

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0