feeling a moment

Vem kan man lite på egentligen?
Vem finns där när man verkligen behöver det?
Vem är ärlig?
Vem älskar mig för den jag är?


de är mycket som snurrar omrking i huvudet nu. har tusen frågor somjag vill ha svar på, men det finns nog ingen som kan svara på dom. Livet kommer aldrig vara lätt, de kommer aldrig vara lätt att leva. man kommer alltid att ha tusen motgångar, men man kommer även ha lika många stunder då allting flyter på. jag ska vara ärlig och säga att jag har det inte lätt nu, och jag mår verkligen inte bra. Mitt självförtroende är kanske ganska bra, men min självkänsla är världigt låg. Tänker inte gå in på exakt vad.. Jag hoppas att de mesta får ett slut snart

Kommentarer
Postat av: jennifer

mig kan du lita på

jag älskar dig för den du är

jag finns när du behöver det

jag är ärlig!

2009-10-04 @ 20:10:23
URL: http://jnflind.blogg.se/
Postat av: jennifer

Släng in en kommentar här när du ändå tittat förbi, alla kommentarer blir lästa och uppskattas. Fortsätt gärna att läsa min blogg och tyck till varje dag. PussPuss

2009-10-04 @ 20:10:45
URL: http://jnflind.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0