jävla loser!

Just nu är jag riktigt fly förbannad. hur fan kan man vara så jävla korkad som dessi?Och kissi är inte så jävla mycket bättre hon heller. Men tända jag till på en sak dessi hade skrivit på sin blogg, när hon hissade och dissade. här har ni det :




VILKET JÄVLA AS!! Det är inge fel alls på dom som är lite tjocka, det är ju bara mer att älska för fan! Den tjejen kan inte ha någonting innanför pannbenet. hon är ingen kändis, hon är en äcklig liten jävla fjortis bloggare som int evet hur det är i den riktiga världen. Hon vore ingenting om hon inte hade sin blogg. Hon är en svag, idiotisk, feg, äcklig person. Jag tycker de är äckligt att bete sig så som hon gör och skriva sånt här ! Det är fel, det är ritkigt jävla fel! Bruden är totalt jävla pantad!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Det känns som om behöver synas för att finnas, jag är ju hellre lite tjockare än att visa brösten för att ngn ska bry sig!

2009-10-28 @ 12:49:09
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

Tror du att de finns många som har något innanför panbenet? ne de tror inte jag. många av dom kända tror ofta att dom är något men isjälva verket så har dom bara blivit kända via och med reklam. och för att visa upp sig :S

2009-10-28 @ 13:21:19
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: ingen fara :)



på något konstigt sätt så gillar jag dessie. Det är liksom alltid lika underhållande att läsa hennes blogg (och dom andras). En sak måste man nog förstå och det är att det mesta i deras bloggar faktiskt inte är sant. Det där om tjocka människor, det skriver hon pga att få mer läsare. Folk tycker hon är helt dum i huvudet och hon tjänar på det. Skulle jag kunna tjäna så mycket som dom gör , då skulle jag nog också leka dum i huvudet.. Tyvärr. Men förstår du hur jag menar? :p

2009-10-28 @ 14:28:15
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: jag menade absolut inte att jag tycker så. Utan jag skulle kunna skriva det på en jävla blogg om jag tjänade runt 25.000 vilket dom gör. Jag skulle vilja tjäna 25.000 i månaden på att vara dum i huvudet. Dock kan man välja att skriva andra saker. För det är absolut inget fel på tjocka människor.

2009-10-28 @ 14:36:50
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0