kort onsdag men underbar

hade en kort dag idag. Slutade vid halv 11. Idag pratade vi om massa saker i skolan, om självkönsla och självförtroende, var intressant och skönt att lyssna på lixom. Vi gick även igenom provet. ni kanske minns när jhag skrev förrut när vi precis börjat skolan att jag jämt plugga till ett jätte stort florist prov? jag hade iallafall 34 av 42, vilket jag tycker är jätte bra! men vi ska göra om proven , ett annat då men med samma innehåll om ett tag, om vi vill förbättra och så att kolla att vi fortfarande kan . Sen så skulle vi skriva lappar. Vi skulle skriva possetiva saker om alla tjejer i klassen och även maria, och de var underbart! Man böev verkligen tårögd. jag har sparat mina lappar. Ska göra en sak med dom :)

Mamma hämta upp mig senare i stan och jag åkte och jobba i knivsta. vi köpte med oss mat och fika, så pappa tog en paus från sitt jobbande och kom och fikade med oss :)

På hemvägen stannade vi till och handlade på Willys, syster jobbade idag så träffa på henne där. Mamma och jag gick och prata och skratta åt några personer som var lite roliga :P de är mycket bra roliga saker som kan hända när dom har extra pris på saker.


va ute med pappa i verkstan ett tag också och pratade och han förklarade lite :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0