Kväll igen

Nu är jag hemma igen :) var lika kul som alltid att träffa Perra. Jag brände ut en skiva till honom på hans önskemål, så den lyssnade vi på hela tiden, och vi lyssnade högt och sjöng med i min låt, Jenny! Vi åkte omrking lite överallt, pratade, skrattade och hade jätte kul. Perra hade nog super kul åt mig, jag blev så orolig för att jag inte viste vart vi var. haha. men det är som vanligt. Lika kul som alltid :D

Känns skönt att jag har en vän som Perra. Kan alltid höra av mig till honom vad det än är. Jag kan alltid prata med honom om jag mår dåligt och jag kan berätta exakt allting för honom. Kan prata ut med honom och jag känner mig verkligen trygg. han får mig att må bra. Blir jämt glad när jag är med honom. jag kan verkligen lita på honom<3



Kommentarer
Postat av: jeanette

hur går det ?

2009-10-14 @ 23:40:52
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

ja honom kan man allt lita på!

2009-10-15 @ 23:17:07
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0