lögner, svek, känslor.

Innerst inne är man bara så himla van. Man blir van av allt skitsnack och alla lögner, och det är inte ett dugg ovanligt att man blir sviken. vad är sanning? vad är en lögn? jag vet varken ut eller in längre. Ena dagen verkar allting så bra och allt låter perfekt, sen helt plötsligt nästa dag är det ingenting.. ja precis ingenting, man går omkring som om man inte finns längre. Folk beter sig som om man inte excisterar. jag orkar inte med alla mina känslor längre. Orkar inte med känslor över huvudtaget. kan inte exakt allt bara försvinna? jag vill inte känna något. allt är dåligt, inget blir bra, jag är inte bra, jag ser inte bra ut, jag är dålig, allt är dåligt..

Kommentarer
Postat av: Sikkann

Vad har hänt gumsan ? :( <3

2009-10-21 @ 21:44:43
Postat av: Bnsm ღ

:(

vad bra du besrkiver, vet nog hur det känns

2009-10-22 @ 14:36:03
URL: http://bnsm.blogg.se/
Postat av: Ellie

Vet hur du känner "/ <3

2009-10-22 @ 15:56:47
URL: http://streetlightss.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0