lördags morgon

Godmorgon alla underbara!
vaknade idag med världens bästa humör. Är jätte mysig av mig och glad och sprallig :) Mamma åkte nyss, hon skulle skjutsa pappa till stan för han ska på en klass återfest idag, hoppas han får det riktigt trevligt :) När jag kollade på mobilen när jag vaknade hadejag 3 missade samtal och 8 olästa sms o.O haha populär eller?

Dagens planer :
- äta mysig frukost
- duscha
- fixa vid datorn
- lyssna på musik
umgås med lillebror undertiden
- Kanske träffa älskade jennifer om hon vill idag?
- SVERIGE - DANMARK



Jag hoppas verkligen att alla får en underbar lördag! Det känner jag på mig att jag kommer. Känner mig så glad och lycklig idag. Alltså de är helt sjuk nästan :)

Lite snygga morgonbilder på mig;


Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Härligt! Jo tack bara bra med mig också :D

Hittar du på för kul idag då? :)

2009-10-10 @ 12:34:15
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0