make a wish

Nu har jag ätit, tacopajen var otroligt god! Älskar mammas mat, de finns inget godare. Efter maten så la jag mig i ett varmt härlig bad och slappnade av. kände att jag verkligen behövde det, det är så mycket som händer nu för tiden så ibland behöver jag verkligen bara koppla av och tänka på mig själv. Sen gjorde jag lite spa behandling, lite body scrub och sånt, verkligen skönt. EFter badet smörjde jag in kroppen och annsiktet. smörjde även in läpparna eftersom dom bränner nu när det är kallt ute (är lite känslig). Ska även måla naglarna snart. de jag hade innan började se så skabbigt ut, så dags för nytt ! Om ca 1 timme börjar idol, ladda!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0