Onsdag 21/10

hej allihopa

jag hoppas att ni har haft en bra dag. Och jag har också haft en bra dag idag. Morgonen var sisådär... tappade all glädje jag hade när jag gick upp, men den kom tillbaka när jag satt på bussen påväg in till stan. nussresan var lugn och skön och vädligt avslappnande. Satt och lyssna på musik och blundade. praktiken idag har varit kanon. vi har haft fullt upp hela dagen. Idag har jag :

- städat
- gjort buketter
- bundit en krans av enris/granris
- hjälp kunder
- fått lära mig mer om sorgbinderier
- vattnat
- slangat Gerbera och Germini


tror jag fick med allt jag gjorde. men dagen avr iallafall kanon kul. fast ahr fått utslag som bränner på armarna av enriset, usch usch! har smörjt in de så får se om det försvinner, men antagligen gör det de :)

Slutade vid 16.45 som vanligt, sen gick jag till bussen. Gå turen från börjegatan till Lasergame är en bit, men det är väldigt skönt. Få gå och tänka lite och få härligt frisk luft :)

Nu när jag kom hem stod maten på bordet, härligt! Blev hamburgare idag med pommes, så får gå och laga något jag kan ha i matlåda imorgon :) Tog en dusch efter jag ätit också, super!

Solitär



gjorde dom här snygga Solitärerna idag. Dom består av:
Kryssantimum
Fontängräs
Björngräs
ståltråd
pärlor


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0