orkar ni läsa?

har mått sjukt dåligt hela dagen och gör det fortfarande. har verkligen gått ner mig själv totalt
pratar ingenting här hemma, får inte ur mig ett ord. har varit på mitt rum hela dagen
och gråtit och kollat på film. mamma kom in för en stund sen och frågade om jag levde.
och ibland önskar jag att jag inte gjorde det..
måste säga ett stort tack till gabbi och ellentin som verkligen ställt upp för mig idag.
dom har söttat mig till 100% och verkligen haft klarprat med mig. jag kanske är en bra person iallafall?

det har blivit en hel del filmtittande idag. Och det som tröstar mig när jag mår dåligt är bland annat barnfilmer.
jag kan aldrig få nog av barnfilmer! jag blir lugn, glad, känslig och mycket annat
dom filmerna jag har kollat på idag är :

- barbie och de tre musketörerna
- spöket casper
- vägen till eldorado
- hannah montana the movie
- jorden runt med timon och pumba
- ringaren i notredam


jag vet ni kanske tycker jag är jätte barnslig. men då får ni tycka de . för jag tycker om disney filmer, tecknade filmer och sånt. kommer titta på fler filmer efter det här. kommer titta på filmer tills jag somnar. och dom filmer som jag håller på att ladda ner eller har laddat ner som jag ska titta på är :

- en helkväll med timon och pumba
- harry potter och halvblods prinsen
- miss march
- my life in ruins
- scooby doo 2, Monsters Unleashed
- Teenage Mutant Ninja Turtles

måste även tacka carro som har funnits där för mig idag och lyssnat på mig och mina problem. jag vet att det inte alltid är lätt och att jag inte alltid är en bra person. men jag är glad att du alltid lyssnar och försöker förstå mig. vi har haft mycket tillsammans du och jag. mycket minnen, både bra och dåliga. och vi har tjaffsat en del du och jag, men vet du. jag tror att det är för att du och jag är rätt lika personer. och det är alltid vi som förstår varandra bäst. det är alltid vi som finns där för varandra när man förtjänar det som minst. och jag kommer alltid att finnas här det vet du. du kommer alltid betyda för mig. båda har gjort dåliga saker, men jag förlåter dig. man är inte mer än människa eller hur? jag finns här. jag lyssnar på dig. jag ställer upp. jag älskar dig.


det där blev en hel del känner jag. och ni kanske inte orkar läsa allt. men känner att jag behöver få ur mig lite saker lixom. jag har så mycket känslor innom mig. de känns som att jag kommer spricka mer snart. jag bara gråter hela tiden just nu. vet inte hur det ska få ett stopp. jag känner att jag inte vill tillbaka till björklinge, det är så himla mycket skit där... vet ingenting längre känns det som. allt är svårt, livet är svårt, jag är svår..

hoppas att folk gillar mig för den personen jag är och accepterar mig.

älska mig när jag förtjänar det som minst
det är då jag behöver det som mest

Kommentarer
Postat av: emma

jag gillar dig precis som du är



<3

2009-10-26 @ 23:13:02
URL: http://emmallainen.blogg.se/
Postat av: caroline pettersson

Självklart ställer jkag upp för dig när det rassar för dig, bara ringa om det skulle behövas med. Du och jag är vänner som alltid ställer upp för varandra ALLTID verkligen.

Jag älskar dig och kommer alltid att göra det vännen

2009-10-27 @ 08:34:38
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Alltid och det vet du<3

2009-10-27 @ 09:56:43
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/
Postat av: kusin jullan

jenny måste bara säga att du skriver väldigt kloka ord, du är klok! hoppas du mår bättre, vet inte vad det handlar om men som med allt annat, det mesta brukar ordna sig, och de gör det för dig med ska du se. du är en fin tjej, som förtjänar det bästa! kram på dig

2009-10-27 @ 17:13:09
Postat av: jennytuvesson

tack jullan. jo alla har ju mörka dagar för att kunna få sina ljusa stunder och må underbart :) det kommer i sinnom tid! Hoppas du har det bra också. Kram!

2009-10-27 @ 20:25:07
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

man kan inte vara omtyckt av alla, och dom personerna som inte tycker om dig går miste om något jenny. Och folk som beter sig som en idiot mot dig ska du inte bry dig om, du är värd bättre. <3

2009-10-28 @ 01:38:12
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0