roligare dagar har jag ju haft i mitt liv

Klockan är 18.44 och jag kom hem nyss från pratiken, och jag säger som de står som rubrik, roligare dagar har jag ju haft i mitt liv.. har typ plastat grebera & germini, städat, vattnat, gjort några få buketter... Saknar kvantum :/

aja. slutade halv 6 och min buss gick hem halv 7, kul! Satt och sms lite och prata i telefon då en ängel skicka sms och sa att han skulle komma in och hämta mig, tack perra!<3 han släppte av mig i gysta där jag hade cykeln sen cyklade jag sista biten hem. Satan vad mörkt det blir snabbt nu, och de är så himla kallt :( måste köpa ny vinterjacka snart!

Praktik imorgon också, förhoppningsvis slutar jag vid 5 :)


Nu är klockan 18.48

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0