Slut

Och ikväll vart det Niklas tur att åka hem.
Jag tycker inte haan är så bra, men ikväll var han någelunda
det blir bara tuffare och tuffare nu för varje gång och de kändes som att det var Niklas tur nu.
jag tycker att Rabih borde åka hem. han klarar inte av det här. hans röst är alldeles för svag

Lite kommentarer för varje idol om ikväll :

Erik - otroligt bra sjunget. Du kommer gå långt!
Reza - Det var inte din kväll ikväll. fel låval
Niklas - Inte bra alls.
Rabih - Du var sådär ikväll. Jag personligen gillar inte din röst alls
Erika - Du kommer ut ur ditt skal, ikväll var du bra
Tove - Jag tycker du var riktigt bra ikväll. låten passade dig
Calle - Det här var absolut ditt tema, du är verkligen grymm. Bra med gitarren!
Mariette - du utvecklas bara mer och mer, ikväll var du super. bra initsiativ att ha med gitarren!
Eddie - Du var helt okej ikväll. blev förvånad att du hängde löst.


Hejdå Niklas



Kommentarer
Postat av: Ellentin

tycker inte heller om rabih´s röst!

2009-10-24 @ 16:46:33
URL: http://ellentin.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0