Torsdag 22/10

Hejsan
Skriver lite senare idag. Åkte och städade i knivsta direkt efter praktiken idag. Sen på hem vägen stannade vi till och handlade lite smått på willys, jag hade slut på min mjölk och lite sånt . Men iallafall. min dag har varit bra. det har varit otorligt lugnt idag på praktiken, lugnt på kunder det vill säga. för vi har haft en hel del att göra. Det var mycket sorgbinderier och kistdekorationer som skulle göras. Men idag har jag ungefär gjort:

- 13 handbuketter
- gravkransar
- varubehandlat
- slangat Germini
- städat
- växlat pengar
- vattnat
- lärt mig mer om kistdekorationer


och till matlåda idag hade jag korv & makaroner. ovanligt ^^ haha. och imorgon blir det findus köttfärsås på burk och makaroner, mums! Men iallafall, dagen gick bra och vi hann med mycket. Det är mycket beställningar hela tiden men det är bra för jag lär mig mer och mer. Synd bara att det är så trisst väder ute så man blir trött av det. usch!

Bilder på det jag gjort idag!



Gravkransar. Gjorda av:
Halmstommar
Vitmossa
mossa
ädelgran
Pynt!



hanbuketter. gjorda av:
röda rosor
läderblad

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0