try

Ibland orkar jag bara helt enkelt inte tänka. Jag orkar nästan inte göra någonting. Allting innom mig stänger ner sig och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag blir jätte osäker, mer än vad jag redan är och jag blir rädd. Jag blir rädd att allting ska försvinna ifrån mig, att jag blir helt ensam kvar i denna värld. Ibland vet jag inte riktigt hur jag ska bete mig men jag gör alltid så gott jag kan, och duger inte det för er så okej, men jag är den jag är och det kommer ingen kunna ändra på. Alla förändras med tiden, även du, även jag. Ingenting kommer alltid bli desamma, för allting ändras med tiden. Jag är rädd. Jag är osäker. Jag är den jag är.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0