we are the world

 

Alla gör vi våra val här i livet. Och det är bara våra val, de är bara vi som kan bestämma över dom. De är vi som betsämmer hur vi vill att våra liv ska se ut, det är vi som ska leva dom, ingen annan kan leva dom åt oss. Jag försöker göra mitt liv så bra som möjligt, även fast jag inte alltid lyckas. jag försöker göra bra val här i livet, så det blir bra för mig och mina käraste. men man kan inte göra annat än att försöka så gott man kan. Duger inte jag till som jag är, så är det inte mig ni vill ha. jag är jag, ingen annan. älska mig för den jag är.



We are the world
We are the children
We are the ones who make a brighter day
So let's start giving
There's a choice we're making
We're saving our own lives
It's true we'll make a better day
Just you and me

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg du har :) Följa varann via bloglovin? :) Kram

2009-10-19 @ 14:58:20
URL: http://haneys.blogg.se/
Postat av: emma

det skulle inte vara jenny tuvesson, om du inte var dig själv. det skulle vara någon annan som var utklädd till dig.

2009-10-19 @ 17:27:44
URL: http://emmallainen.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0