Att älska, att bli älskad

Älskar livet och människorna som är en del av det

Less på att en del verkligen inte kan bete sig
de var rätt kul igår när jag åkte till björklinge för att träffa Sigge och några. Och helt plötsligt sa sigge
"asså jenny, du har blivit så vuxen av dig. man hör de när du pratar och sånt"
Gullunge :)<33 haha . de lät lite kul men det kanske är så?

Jag kan faktist påstå att jag har växt upp en del. Och det är tack vare att jag har lärt mig vad som är rätt och vad som är fel. Jag vet att man ska tänka först och prata sen. man ska ta hand om dom soms tår en nära och behandla dom väl (vilket en viss person borde lära sig) man ska inte vända kappan efter vinden (som en viss person är duktigt på) sånt funkar inte här i livet.

Lev dagen som om den vore din sista

Att älska, att bli älskad

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0