Björklinge - inget liv

Satt och pratade med en viss philip nyss på msn. jag var trevlig moch frågade hur han mådde och vad han hade gjort på kulturnatten och sånt. Sen helt plötsligt frågade han mig om jag hade träffat victor än. jag sa som de var att jag skulle ha varit med honom i helgen med mådde dåligt så de blev inte av men ska dit nästa helg. han skrattar och säger okej typ. Sen frågar jag varför han undrar och om han känner Victor. Då säger han att alla pratar om de och att han ser ut som en 30åring.

haha jag kan inte hålla mig för skratt. Har inte alla jävla nördar i björklinge något bättre för sig än att snacka massa om andra? men vist de är verkligen jätte kul att dom pratar om Victor och mig, kul att dom pratar om vilka vänner jag umgås med. men är dom så patetiska att dom snackar om andras liv istället för att sköta sina egna??? Först och främst kan dom börja med att växa upp och ta reda på sina egna liv. och dom har inget med mitt eller victors liv att göra . Är dom dummare än dom ser ut eller?! :P


Björklinge, stället där man inte vill vara


Victor är en underbar människa, och jag antar att ni äckliga människor som bara snackar massa skit där ute är svartsjuka på vad jag har och inte ni. för har man inte Victor, du missar man något <3

Kommentarer
Postat av: adde

jag tror inte jag vill ha victor men ändå^^

2009-09-13 @ 22:44:28
Postat av: Anonym

En kille som går och ska bli florist de säger ju allt ...

2009-09-13 @ 23:50:31
Postat av: jennytuvesson

haha vem har sagt att han går florist?! xD inte jag iallafall. Han går Industri

2009-09-14 @ 10:24:40
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0