de går framåt

Jag tycker jag lyckas ganska bra med mina mål som jag satsar på att uppnå
- sluta dricka/inte dricka mycket
- sköta skolan
- äta nyttigt
- träna
- umgås mycket med familjen
- ta reda på vilka mina egentliga vänner är


Sluta dricka/inte dricka lika mycket : De funkar prefekt. driker typ aldrig längre. bara vid speciella tillfällen. senast jag drack var när jocke helin fyllde 18 år, innan de var de någon dag i rättvik, sen innan de var det Sinnans 20års fest. Är riktigt nöjd faktist. dricka är absolut inte ett måste. man har nästan roligare när man inte dricker

Sköta skolan : de går framåt. jag gör så gott jag kan i skolan och sköter skoluppgifterna vi får och satsar en del. jag försöker som sagt så gott jag kan, även fast jag inte har någon skollust kvar..

Äta nyttigt : har minskat på kolhydraterna, alltså jag äter inte lika mycket potatis, ris och sånt. och jag äter gärna grönsaker och frukt!

träna : har inte riktigt kommit igång med träningen, är sjuk typ hela tiden, men jag går så gott jag kan. Cyklar mycket nu på sista tiden och kan ta en promenad då och då. Mycket snart kommer springningen igång igen, och de längtar jag till. hoppas på att jag kan ut och springa redan imorgon

Umgås mycket med familjen : de gör jag verkligen. är aldrig ute längre, är hemma och hjälper till och sånt. På helgerna brukar jag oftast alltid vara hemma och kolla på tv och mysa med min underbara familj, kan inte bli bättre!

Ta reda på mina egentliga vänner : den delen är rätt suddig just nu. vet inte vem jag kan lita på och vilka som är uppriktiga mot mig. men jag jobbar på de. Vill inte ha de som de är just nu med vänner delen, för jag vet inte vilka som är vilka lixom. ena dagen kan man betyda skit mycket för en person och den bryr sig, nästa dag finns man inte ens. och sen om man ber om hjälp till någon är de som att "men skit i de, va glad. jag har inte tid" de känns inte riktigt bra eftersom jag har de jobbigt. men men, jag hoppas på framsteg

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0