dying for someone you love

vid det här laget tror jag att det är rätt många som har sett filmen twilight, om inte, titta på den genast! jag har svårt för att hänga med i filmer och gilla dom, men den här filmen fastnade jag för direkt. Man får en känsla i hela kroppen när man tittar på den. En känsla av kärlek, närhet, hat. Vissa säger att den är överskattad, men de tycker inte jag. Jag kan titta på filmen om och om igen utan att tröttna på den, det är något speciellt med den. Hehe, jag vet att Daniel inte tyckte den var så jätte bra, men han får leva med att vi kommer se den flera gånger om (:  och vem kan inte hålla med om att Edward (Robert Pattinson) är en brud magnet. Får se hur de blir med att läsa böckerna, tror jag ska försöka ge mig in på dom också faktist, även fast jag är en person som har svårt för att komma till ro och läsa. Och snart har den nya Twilight filmen, New moon premiär. jag längtar!



"But dying in the place of someone I love seems like a good way to go"

Kommentarer
Postat av: Millah

Yes är ju en hel del som int avslutas så man ska aldrig säga aldrig :)

Kram

2009-09-17 @ 10:55:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0