exponerings dag

Nu är jag hemme efter en otroligt rolig dag.
Idag var de jag, ida, ellentin och linda i skolan och vi skulle ha exponering. Och vi har haft världens tur. Våran lärare Sigrid har haft en blomster butik men som är såld nu. Men hon ger inte bort nyckeln förns nästa vecka, och då fick vi chansen idag att åka dit och skylta i ett riktigt skyltfönster. Och satan vad kul vi har haft idag. Började med att jag och ida börja skylta men vi hann inte klart före lunch. Så vi pkte tillbaka till skolan och åt lunch allihopa i Sigrids lilla räcerbil. Sen efter vi ätit åkte vi tillbaka igen. Och bilresorna var verkligen roligt, speciellt efters Lindas MR C gick förbi ;) haha. Sen åkte vi till coop konsum, och sigrid skickade in oss för att köpa gott fika. Och snacka om fika, de blev muffins, morotskaka, wienerbröd och nonstoppkakor! Vilken tur vi har och verkligen lyx. Hur många andra klasser kan lixom ha sånt lyx lite var dag?

Sen i butiken så skyltade jag och ida klart och sen blev bedömda, vi klarade det! :D  sen fikade vi och efter de var de Linda och Ellens tur, och medans dom skylta så hjälpte vi sigrid att packa ner krukor i kartonger från källaren, haha och vi hade ganska kul där nere. Snoppvaser och pottor, de är grejer de ;)

Efter allt var klart så skjutsade Sigrid ner oss till stationen (ännu mer lyx)
Då gick jag till Fuji fotocenter eller vad det heter och framkalla bilder, som jag ska hämta ut imorgon

Dagen i stora drag har varit, KANON!


Kommentarer
Postat av: lindy

hahaha " lindas mr c" skön du är !

2009-09-23 @ 18:00:57

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0