folk har lite att göra

igår kväll var det någon som ringde mig på dolt nummer. jag kände inte igen rösten alls och frågade vem det var. jag kan skriva ner ungefär hur vårat samtal lät:

jag: hej det är jenny
?: hej
jag: hej?
?: vad gör du?
jag: är med daniel....
?:okej
jag: asså vem är det?
?:det vet du
jag: nej
?: det är julia
jag:vilken julia
?: men det vet du
jag: ......... jansson?
?: ja
jag: aha okej kände inte igen din röst
?: (babblar om vad som har hänt med telefonen :S )

?: ska vi hitta på något imorgon?
jag: nej, jag ska till stan med mamma och bla bla bla
?: jaha okej, på kvällen då?
jag: nej
?:okej hejdå

jag kan berätta att jag har känt Julia i 12 år, så mig kan man fan inte lura. jag känner igen om det är julia eller inte, vare sig hon är förkyld eller något. Och det där var inte julia. Jag skickade till julia och kollade om hon hade ringt och som jag trodde så hade hon inte det. Men de konstiga är att de var ju tydligen någon som hade ringt till julia och lossades vara Hanna.

Vad är det för idioter egentligen? :P

Ska meddela att jag ska byta nummer också. Kommer bara ge ut det till mina närmaste

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0