Gamla vänner - Nya vänner

Sitter mest hemma om dagarna och helgerna som ni kanske märker eftersom jag bloggar en del. Men det är så att de är lite svårt att umgås med mina vänner ibland eftersom dom bor en bit bort.. karlholm, knivsta, Sävja m.m väldigt tråkigt tycker jag :/ men linda babe och jag har suttit och snackat lite, och vi ska ta tag i det här och se till att vi hittar på saker med varandra oftare. Mysa, god mat, dricka lite och sånt. och i ellens fall kanske det blir cola ? ;) haha <33

Dom man inte trodde skulle bry sig eller höra av sig, är dom som faktist gör det. Dom gamla såkallade "vännerna" kommer när det passar dom. Det är t.ex björklinge bor experter på . Dom tar det dom vill ha sen skiter dom totalt i resten. därför är jag sjukt less på de. Dom kan inte ens inse själva att dom har eller har gjort fel. Riktigt dåligt tycker jag.. Men that´s life, de finns ju människor till allt eller hur?

Kan inte säga mer än att jag älskar mina florist brudar och några andra vänner<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Okej, ja man tycker ju olika ;)

2009-09-24 @ 21:52:23
URL: http://adorablebitch.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

Tja vad händer hos dig ikväll? :P

2009-09-24 @ 22:18:58
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0