Lind <3

En tjej som verkligen har ställt upp för mig under en tid nu är jennifer lind. Trodde hon var en av dom som inte skulle ställa upp och inte bry sig, men jag hade verkligen fel. Hon är den som har ställt upp nästan mest av alla. Hon har verkligen stöttat mig och pushat mig så att jag ska må bättre. Den tjejen är verkligen omöjlig att älska. OCh Jennifer, du vet att jag har lovat dig att vi ska få tillbaka kontakten, och de är på god väg nu. Du betyder jätte mycket för mig hoppas du förstår de. Kan prata med dig om exakt allt! Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag kommer alltid bry mig och jag kommer alltid lyssna på vad du har att säga! vi har haft våran lilla bergochdalbana i våran vänskap men jag hoppas faktiskt den är över nu för jag tycker inte det är roligt längre!

det vi snacka om igår är en självklarthet jenny, du ska INTE trycka ner dig för idioter dem, inte ens mig.. du ska stå för den du är och om de vill bete sig som idioter låt de göra de, men inte mot dig!

sätt gränser för det måste du faktiskt börja göra nu, för man kan inte lära en gammal hund sitta..



jag älskar dig tjejen !<333

2009-09-19 @ 15:03:51
URL: http://jnflind.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0