Meldrum - La Puma

Viste ni att min släkting är med i band?
jag tycker hon är grymt bra, hon har tidigare varit med i ett ganska känt band i bland annat USA som heter Meldrum. Tyvärr så avled en medlem i bandet, Michelle. Men nu är hon med i ett band som heter LaPuma. Hon ha bassist och en grym sådan. Har hört att dom håller på att spela in en skiva nu också :)

Ni kan hitta Frida på Myspace här

här kommer lite från youtube

MELDRUM

 

Frida till höger

 

La Puma

 

 

Frida i mitten/vänster

 

La Puma hittar nu även på Myspace här


Kommentarer
Postat av: Sandra h

Svar; Okej va roligt :) Jag va ute och festa, annars tog jag de lugnt :)

2009-09-28 @ 17:59:54
URL: http://skinkpaj.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0