Mina vänner, här kommer lite tidsfördriv

Gör testet  inom 10 min annars får du otur i kärlek och vänskap i 5 år.


Sagt nej till samlag?: ja
Varit medvetslös: ja

Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: vet inte riktigt, kan hända
Gjort något riktigt dumt: ja
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Blivit full på ett släktkalas: nej
Varit full i skolan: nej
Blivit portad ifrån en krog: nope.
Varit otrogen: tyvärr
Slagit sönder en tv: nej
Önskat att du var det motsatta könet: har hänt
Överdoserat: ja
Åkt ambulans: ja
Gjort nåt olagligt: ja
Fått din mamma att gråta: de hoppas jag verkligen inte!
Slagit ner någon: nje
Skämts över dina föräldrar: Haha, absolut ;)
Skämts över dig själv: ja
Ätit från en papperskorg: nej
Kissat ner dig av skratt: nej
Sagt jag älskar dig och menat det: ja
Bråkat med din pojkvän/flickvän : ja
Dricker du: inte längre

Vem är din bästa vän: kallar bara en person bästa vän, Julia Jansson
Vad är du mest rädd för : vet inte
Vilka kläder sover du i: naked
Vart vill du gifta dig: var som hellst, bara personen älskar mig så räcker de
Vad hatar du verkligen: svek
Varit kär: absolut
Är du ett hälsofreak: nej, men tänker på vad jag äter nu faktist

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? jo
Är du ensam nu: japp

Vill du gifta dig: Jodå :)
Vill du ha barn: Absolut

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
vet inte om daniel råkade somna förrut ^^
Såg dig gråta: Vet inte
Fick dig att gråta: hemligt

Du delade en drink med: inte en aning
Du gick på bio med: Oj de var ett tag sen, men tror de var pappa och lillebror
Skällde på dig: en pinsam person
Du kysste: hemlis (a)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: ja
Köpt någonting: nej
Varit sjuk: ja
Sjungit: massor :)
Saknat någon: ja....

Haft sex: faktiskt inte

JAG HAR:
Digitalkamera:
ja
Telefon på rummet: ja
Egen dator: ja
Könssjukdom: nej
Husdjur: en kissemiss
Bra kompisar: Få, men de är dom bästa
Tar du receptbelagda mediciner: njaa
Vem vill du fika med just nu: mamma och mormor

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft fyllesex?:
Ha-ha, ja !
När var din första kyss? Loooooong time ago!
Hur gammal var ditt äldsta hångel? kanske , 7 år äldre än mig?
Och yngsta? 2 år yngre
Hur många seriösa förhållanden har du haft? dom jag kallar bra är iallafall 2, med petter och greken
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 5 tror jag
Vad tycker du om kärlek? jag vet inte, krångligt.
Har du flashat/strippat nångång? ha-ha, har hänt
När kramade du någon sist? i lördags
Saknar du någon speciell person? ja de gör jag!
Har du svårt för att bli kär? nja, lite kanske
När kysste/hånglade du med någon sist? Sist en viss person var här :)<33
Ångrar du det? neeej :)
Är du singel? japp
När fick du senast en komplimang? igår :)
Har du träffat någon internet person? ja
Har du hånglat med någon av samma kön? japp


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0