morgondagen

Imorgon är de skola, men inte direkt så ansträngande. Har bara en Svenska B lektion, så jag slutar redan vid 10- halv 11.  Tänkte träna lite imorgon också. Ut och springa :) annars har jag la inte så mycket annat planerat. Jag bara väntar på att studiebidraget och lönen ska komma så jag kan sätta igång med mina planer

Ikväll tänker jag vara duktig och gå och lägga mig vid 9

Är ju ledig torsdag och fredag också pga studiedagar, vädligt skönt må jag säga. jag tycker att de har varit ganska glest med skola nu på sista tiden. Antingen är man ledig, eller så är lärarna sjuka, eller så är man själv sjuk. Ganska skönt egentligen. jag älskar min skola!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag är också ledig torsdag och fredag! :D

kommer till björklinge på onsdag ;D <3

2009-09-20 @ 21:40:34
URL: http://jnflind.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0