Nu är de slut på veckan det är dags för fredags mys!

hej allihopa
jag vaknade imorse och mådde verkligen hur dåligt som hellst (psykiskt) kände inte för att göra någonting, ville inte ens gå upp ur sängen. och jag höll nästan på att svimma när jag var i badrummet.. Inte min dag och inte direkt såhär jag hade täntk att må lixom.. Men iallafall så åkte jag iväg till bussen. Bussresan var lugn och jag satt för mig själv och bara kollade ut i tomma intet typ.. Sen i skolan så var de ju så att Sigrid (våran florist/expo lärare) skulle ut på någon natur grej med gympaläraren och några elever, och dom skulle typ sova i tält för att klara sig i naturen ? aja något sånt var de iallafall.. men hur som hellst så skulle vi bara göra våran uppgift. De var bara jag, linda och ellentin i skolan. vet inte vart ida och emma vad? men hur som hellst så skissade vi upp dedär, oh var klara vid 10 tiden, sen fick vi sluta. skönt, gå i skolan i typ inte ens 2 timmar. men vi stannade kvar i skolan till 12 och satt och dryga oss och muppa oss lite. Och jag fick även träffa Victor idag :)

Tog 1 bussen hem, och nu sitter jag här. Mormor är här idag också, trevligt!

Kommentarer
Postat av: ida

min morrmor är också hemma hoss mig :D

2009-09-11 @ 14:00:03
URL: http://iorida.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0