omogenhet

Vill ni veta något skrattretande?

Så fort man mår dåligt så får man skit av vänner. Jag kan tydligen inte må dåligt verkar det som?
En del kan aldrig inse att dom gör fel. Är sjukt less på vissa människor.. När jag berättar att dom har gjort fel, behandlat mig illa eller något blir dom antingen arga eller kommer med massa undanflykter :S
vad är det för stil lixom?

Så jag ska klargöra en sat för dig nu.
Kom inte och säg att du hör av dig, för de gör du inte
kom inte och säg att du frågar mig om jag vill komma, för det gör du inte
Kom inte och säg att du hälsar på mig, för der gör du verkligen inte
Kom inte och säg att du är min vän, för det är det sista du är

Jag är sjukt less på dig S
Du gör mig grymt besviken
VÄX UPP!

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

folk kan vara konstiga :S

2009-09-24 @ 17:28:00
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0