tidsfördriv

Vem?
Vem sov du hos senast? - minns inte, var längesen
Vem tror du tänker på dig just nu? - inga namn nämnda (a)
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms och vad stog det? - Aaw :)<333 men vi kan fixa de :)<3<3<3<3<3  - J.
Vem har du senast ringt? - Mamma
Vem/vilka kommer du aldrig att förlåta? - Vill inte nämna namnen här
Vem ringde dig senast? - Daniel
Vem kramade dig senast? - Linda

Vad?

Vad får dig att bli rädd? - mörker.
Vad gjorde du i helgen? - Hemma med famailjen och ut och träffa fulla människor en stund med Perra
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? - kan inte besrkiva med ord!
Vad har du på dig just nu? - trosor bh strumpbyxor tröja klänning
Vad tänker du på just nu? - Fixa klart rummet!
Vad för mobiltelefon har du? - en gammal sony ericsson, men ska skaffa ny
Vad är det för färg på din vänstra strumpa? - har inga på mig


Är?
Är du snygg? - duglig iallafall
Är du brunett? - tyvärr inte, men ska bli
Är du orolig för något just nu? - ja..
Är du lycklig? - Tillochfrån.
Är det snyggt med rosa strumpor? - ojah!
Är du kär? - nej
Är du mysig? - ja
Är det snyggt att vara riktigt smal? - inte för smal.
Är du ensam just nu? - aa
Är det soligt ute? - nej :(

Har?
Har du blivit sviken av en vän förut? - ja
Har du plattat håret någon gång? - förr gjorde jag de
Har du något husdjur? -  min kissemiss
Har du gått ner i vikt förut? - gör't hela tiden !
Har du hål i naveln? - ja.
Har du blåa ögon? - ja


Vill?
Vill du ha breda höfter? - nej
Vill du vara smalare? - jaa!!
Vill du ha en hund? - ja och ska köpas
Vill du att det ska vara soligt nu? - nej vill ha snö, men vist, snö och sol
Vill du ha sex just nu? - tror inte de?
Vill du vara singel? - inte om jag får välja på ett seriöst.
Vill du sova just nu? - nej?

Kan?
Kan du cykla fort? - om jag har lust
Kan du springa långt? - ja och de är skönt!
Kan du klara dig utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? - absolut, de gör jag
Kan du bita dig i tån? -  har inte prövat?
Kan du vara sparsam med pengar? - ja!
Kan du vara utan sex tills du är gift? - hahaha  när gifter jag mig?

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? - som jag har, fast måste göra klart!
Hur vill du bo? - STORT!
Hur är ditt drömjobb? - Suverän florist!
Hur mår du egentligen? - orkar inte disskutera de
Hur ska en drömkille vara för dig? - sig själv
Hur vill du att en kille ska visa intresse för dig? - ärlig
Hur många solglasögon äger du? - ett par
Hur länge ska du vara vaken idag? - brukar somna runt tolv

Ska?
Ska du sova snart? - nej
Ska du ha något svart på dig imorgon? - planerar inte sånt.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som kille? - beror på, men bruna är så fint.
Ska man va lång eller kort när man är kille? - lång
Ska du duscha i morgon? - ja.
Ska du köpa något i veckan- får se, de märks

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: naaw :/ du verkar ha haft en jobbig morgon.

Jo tack de är bara bra med mig :)

2009-09-16 @ 10:48:30
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Emmelist

oja det är det verkligen!

2009-09-16 @ 10:51:43
URL: http://emmelist.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0