torsdag och jag slapp skolan

godmorgon allihopa

vill ni veta något komiskt, denna dag blev ungefär lika som de var igår. det började med att jag vaknade, fast i tid idag och gjorde mig i ordning. Allting gick jätte bra, förutom att jag inte fick i mig frukost. sen fick jag skjuts av pappa till bussen (de tackar jag för) sen på bussen satt jag bredvid Julia och vi pratade hela bussresan. Om pungkliaren, myttaren och lite sånt (; och som vanligt så fastnade vi i bälinge vid vägarbetet.. Sen så var anslutningsbussen typ proppfull, de stod folk i gångarna och sådär.

Sen när jag kom till skolan så hittade jag ingen av mina tjejer. Ellentin viste jag att hon var sjuk, men dom andra då? Då började jag med att ringa Linda, och de visade sig att hon också var sjuk. Sen så skickade jag sms till Ida, och hon var också sjuk. Och Emma var inte i skolan? Men men . Så jag var ensam av 2orna idag. sen var Gabriella och Amanda där från 3an, Elin hade försovit sig. Sen Emma från handel var där. Så Maria kände att vi inte kunde börja med Bild&Form kursen som de var planerat eftersom typ inga var där.. Så jag åkte till skolan i onödan idag igen..

Vi satt och pratade lite allihopa och 3orna hade annat dom kunde göra, typ matte och sånt. Men jag hade ingenting att göra, inget som jag kunde göra i skolan iallafall. Så då bestämde sig Maria för att dom skulle skjutsa hem mig. Så Sigrid skjutsade hem mig, riktig gulligt tycker jag!! Lixom, hur många får skjuts hem från skolan av sin lärare? Jag och Sigrid satt och pratade hela bilresan och skrattade jätte mycket, super trevligt!

Så nu sitter jag här.. Lite tur att jag fick åka hem iallafall, för jag glömde min lunch hemma. Och för er som inte vet så kan jag berätta att jag får inte i mig någon lunch i skolan eftersom vi redan äter vid 10.30- vilket är enligt mig jätte tidigt. Så jag tar med mig min laktosfria yoghurt hemmifrån, och den glömde jag som sagt.

Tur men otur idag

Kommentarer
Postat av: Mariana

hahah skumma lärare.. :P

du e iaf frisk nu det e bra!:)

2009-09-17 @ 09:57:39
URL: http://marianaas.blogg.se/
Postat av: nina

´godmorgon, hur är det med dig :)

2009-09-17 @ 10:17:58
URL: http://nwi.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0