someone´s watching over me

gårdagen var bra. vi hade glass kalas i solen med massa mys och höll på med planteringar men även satt kvar i skolan ett tag och pratade med lite olika folk :) efter de hämtade putte mig ellentin och gabbi.  vi skjutsade hem ellen och sen släppte han av oss vid sationen. lite senare kom markus och vi åkte hem till mig. mys hela kvällen och ja. jag älskar de!

imorse kom jag knappt upp ur sängen. hade så grymt ont i nacken och kroppen :( tog lite mediciner och sen gick jag och la mig igen. blev ingen skola för mig idag för kroppen pallar verkligen inte idag :/ hatar att de ska vara såhär.. markus och jag låg i sängen läne och hade mys sen lev de frukost. efter de duschade vi och lite senareföljde jag med nom till bussen. känns lite ensamt utan honom nu, men får träffa honom någon annan dag igen :)

under hela dagen har jag kollat runt och funderat på hu i helsike jag ska göra med bordsduknings grejer inför kultur&stilhistoria arbetet. och nu äntligen tror jag att jag har kommit på de! känns ganska skönt. får se hur de blir.  men ska forstätta skriva på arbetet. sen ska jag även försöka få ihop ett PM till svenska nationella. 

håller tummarna för mig själv 

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0