we gonna stand on the line

livet rullar på iallafall, även fast det inte är som jag vill. men tack till mina underbara vänner, lärare och familj som ställer upp för mig även fast jag inte ber om de. det känns skönt på något sätt att folk märker att något är fel utan att jag säger något.. bröt ihop lite i skolan för någon dag sen. men tack vare tjejerna ordna de sig.

jaha vad är det som har hänt då..

fredag: skrev nationella i skolan. åkte sedan hem lite senare och duscha m.m   senare på kvällen skjutsade lillebror in mig till bälinge och jag åkte in till stan till stoffe :) vär där med trevligt folk och de var helt okej. senare kom söder och hämtade mig och vi åkte och kollade på avatar för att jag ville de :D hihi. råkade somna där också tyvärr

Lördag: vaknade upp som ett åskmoln hos söder och skrek att han skulle skjutsa hem mig. haha skulle ju jobba idag xD och ju har jag jobbat klart och de gick kanon.


kvällens planer: shabo? stoffe?


jag försöker lägga allt åt sidan, alla känslor och allting. jag vill inte minnas.men jag tror på dig de vet du. jag hoppas verkligen på det allra bästa

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0