you make me happy

vet inte hur kjag ska beskriva dagen riktigt. den har varit bra, men tröttsam.. har iallafall lämnat in kalkylen med beställning inför arbetet. de känns skönt iallafall. men de låg en hel del jobb med det. skissade om min dekoration lite och nu kan jag ie ändra så mycket mer. får hoppas på att de blir bra verkligen. var kvar i skolan till 3 ungefär. kollade på när elin höll på med beställning iför bröllop och umgicks med gabbi.

Hände en lite rolig grej idag efter lunch. jag och ellentin köpte glass. och precis när jag höll på att öppna glassen när vi var påväg ut genom dörren så ramlade/vinglade ellen till. haha så glassen och jag mosades en hel del. haha guud vad vi skrattade. tack för de tjejen , behövde de skrattet just precis idag <3

är lite besviken faktist... hade hoppats på att få vara med Markus i helgen, men de kommer inte gå :( han ska jobba.. och vist, jag måste skriva talet och så. men såg verkligen fram emot att träffa honom. hans närhet är den allra bästa som finns! och nu när jag känner mig så nere och orolig finns de inget bättre som kan muntra upp mig än att bara umgås med honom. men får helt enkelt bita i dets ura äpplet :/ åker dit på söndag skulle jag tro om han och jag kan. längtar! <3

nu ska jag lägga mig oh vila/sova en stund. är helt slut i kroppen så de känns som att jag ska tuppa av :( ska tist övningsköra sen hade jag tänkt :D hihi spännande!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0