1 augusti

godmorgon. idag är det 1 Augusti, en helt ny månad. får se vad man åker ut på för äventyr denna gång. Jag vaknade för en liten stund sen efter en trevlig kväll igår. tackade verkligen alla som jag var med. de var ju lite tråkigt i början men sen kom det igång. får se när nästa ugång blir, redan nästa vecka skulle jag tro faktist men vi får se. gick upp och åt en macka nyss iallafall så jag har något i magen. mormor ringde nyss också och sa att hon skulle komma ut idag! :) men idag ska vi iallafall gräva och bygga vattenfalls grejen till mamma . (bilder kommer absolut när det är klart)

annars har jag inte så mycket att berätta och skriva om just nu. de kommer nog mer uppdatering under dagen. drack ingenting igår nästan så ska köra ikväll :D körde ju volvon igår och de gick ganska bra faktist. lite ovant bara när man har suttit och kört pappas bil hela tiden. men  nu blir det lite byte.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0