feel a sadness burning in my heart

har försökt dra mig från datorn i kanske 30min nu? och ni märker ju själva hur bra det har gått.. känner för att bara skriva skriva och skriva men vet inte om vad? eller asså jag har ju ganska mycket innom mig att skriva ut om, men orkar nog inte dela med mig av det. Imorgon är det iallafall skola som gäller och ja ärligt talat vet jag inte vad som händer där? fortsätta planera med brudmodevisningen typ skulle jag nog tro. men känner mig ganska så klar. kanske kan flörta in mig hos Sigrid och kolla vad hon tycker om mina skisser. SKa nog gå och dricka en kopp te nu. vill inte äta något, är inte hungrig. ska kolla på någon film också hade jag tänkt men vet inte riktigt vilken? men hoppas iallafall att morgondagen blir bra, och att vi slutar halv 4 så jag slipper dryga i skolan tills jag ska börja jobba! Tänkte även ut och springa imorgon direkt när jag kommit hem och ätit så kommer antagligen inte blogga förns efter det. Men nu får det iallafall räcka för ikväll. lägger alla bekymmer bakom mig och tänker på annat! Godnatt


Fred ut

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0