home sweet home

Och så var även jag hemma och rätt så klar för dagen. efter jag slutade, eller rättare sagt gav upp i skolan så gick jag ned till ÖB och köpte rengörings medel, sen gick jag ned till stan. där fick jag med mig hem armband, underkläder och ett par leggings, awsome! kommer kanske bild senare. ska ju lägga ut en bild på mig hade jag tänkt (: men iallafall så åkte jag hem till syster sen och började storstäda i hela lägenheten. efter ett tag kom fredrik hem och lämnade lite grejer sen försvann han ett tag men kom tillbaka senare igen och började göra mat. syster kom hem efter hon slutat jobba och då blev de middag. Kyckling curry med ris, verkligen gott! Sen kom pappa och hämtade mig och jag övningskörde hem, vilket gick jätte bra.

När jag kom hem hitta jag mamma i köket som håller på att storbakar? haha trodde jag skulle tuppa av. men men. vissa kan ju göra de också. eller inte vissa, min mamma gör de :P


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0