imorgon börjar allvaret

hej allihopa. just nu är jag arg för att de finns så mycket insöande patetiska idioter!!! som aldrig fattar att dom gör fel. inse fakta tack. men iallafall idag var jag på lillebrors fotbolls match i vattholma där dom vann med 3-0. resten av dagen har jag sovit för jag mår inge vidare. men bara att bita ihop. Nicke kom hit ikväll och gjorde mig sällskap. vi kollade på one tree hill och så gjorde han mig sällskap i garaget. trevlig kväll

imorgon är det äntligen skola och jag får träffa ellentin. ska bli skönt att komma tillbaka till livet jag älskar och trivs bäst med. ibland visar de ju vilka som verkligen menar.

men nu ska jag gå och lägga mig. kolla på något one tree hill avsnitt. Godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0