this is my life

hej allihopa. nu är jag tillbaka igen. men kommer kanske inte vara lika aktiv som förr etersom både min stationära och bärbara dator är heelt pajja. vi har inte haft internet eller telefoni på nästan 2 veckor och allt detta är pga ett blixtnedslag som grillade allt i mitt rum + mycket mer. så BUHU! de är synd om mig/oss. som kaka på detta så har vi fått kondensläcka och måste renovera om hallen. och detta är i full gång. jag har även börjat måla en del saker vita. (bilder kommer)

Hur är livet för mig?: kanon. jag jobbar och sliter på som aldrig förr och tränar lite då och då. måste köpa nya träningskläder också, (en påminnelse till mig själv)  för er som itne viste så börjar skolan på MÅNDAG, iallafall för mig. GUUUD vad jag är nervös. går in på sista året ny, 3an helt enkelt. kommer nog vara full fart.

kommer inte kunna lägga in så himla mycket bilder eftersom alla är borta och sitter på lillebrors dator. men nu ska jag fika. imorgon blir det frissan. detta får räcka. ha de så bra :)

P.S -  Tänker på tjejerna från Gullvivan!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0