just the way you are

orkar inte prata om allt som har hänt sen sist jag bloggade. men julen har vart bra. har även fixat medicin för min laktos så de känns skönt nu. tackar åter igen för alla fina julklappar jag fick

Sitter hemma hos andreas just nu. han hämtade mig hemma igår och vi har sovit hemma hos honom. just nu är jag ensam här eftersom resten åkt på storvreta cupen. tyvär kunde inte jag åka med eftersom jag jobbar. men vill verkligen kolla på alla matcher men kommer inte kunna göra de :( ska försöka se någon iallafall. Bytte julklapp med andreas igår, och galet vad han är underbar. han är min och jag älskar honom och hoppas han förstår det<3


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0