Onsdag 22/12 2010

Idag var det sista dagen för denna vecka på Tunabackar blommor. har gått kanon bra. har nog gjort över 100 julgrupper! men trivs med att plantera faktist. de ger ett skönt lugn i kroppen. Blev erbjuden att jobba mer så vi får se framöver. kommer inte få så jätte mycket jullov. Imorgon bär det av till kära Sthlm till Nihlstens blommor och jobba med brudarna där, kul att komma dit igen! Sen är jag ledig under helgen men nästa vecka är fullspäckad:

Måndag: Jobba kväll med städ
Tisdag: Jobba kväll med städ
Onsdag: Jobba dag + kväll med städ
Torsdag: Tunabackar blommor?
Fredag: Tunabackar blommor?

som ni ser är det fullt ös. men behöver få in pengar så de är ganska värt. Hoppas jag hinner kolla någon match på Andreas eftersom han har Storvreta cupen nästa vecka också. ska försöka se någon match iallafall :)

Imorgon bär det som sagt av till Sthlm och jag håller tummarna för att tågen går som dom ska! Efter de åker jag direkt till Alsike och sover hos syster & fredrik, ska julbaka lite på kvällen med syster. Rocky road och cupcakes!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0