Onsdags ös i Sthlm

Vilken dag.. de har varit fullt ös hela dagen på praktiken så har haft saker att göra hela dagen. kändes verkligen som att tiden bara flög förbi. var massa krångel imorse med tågen, som vanligt (suck) blir så trött på ul/sl. LÄR ER! de är vinter varje år! hur som hellst har vi gjort binderier i stort sett hela dagen. När jag slutade tog jag tåget till knivsta där pappa hämtade upp mig sen åkte vi hem till syster en snabbis och lämnade grejer inför morgondagen då de blir stor kalas där!

Här hemma har vi haft pepparkaks-bak ikväll, supermysigt! känns så skönt att ha familjen som stöttar mig.

Imorgon är de näst sista dagen på praktiken för denna termin, väldigt tråkigt! men har ju en grej som ska fixas så de kommer bli kanon ! :) mycket som händer nu på samma gång. men bara att försöka kämpa mig igenom allt.

har är iallafall bilder på två av binderierna jag gjorde idag:



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0